CRM מאמרים
איך משיגים לידים לנדל"ן?
ידעתם שבמדינת ישראל פועלים כיום עשרות אלפי סוכני נדל"ן? נתון בהחלט לא מפתיע. נדל"ן הוא השוק הרווחי ביותר במדינה בפער גדול אל מול שווקים רבים
איך משמרים לקוח?
בעולם שעוברת בו כמות מטאורית של תוכן, מידע וגירויים בכל שנייה, קשה מאד לתפוס את תשומת הלב של בני האדם. עוד יותר קשה לגרום להם
אפיון מערכת CRM שעובדת בשבילך – שלבים טכניים
ברוכים הבאים לסדרת המאמרים שתלמד אתכם את כל העקרונות החשובים שאתם צריכים להכיר בדרך לגיבוש אסטרטגית CRM שתמנף את העשייה שלכם בזווית חדה למעלה. למי
מערכת CRM ככלי ליצירת מוטיבציה בצוות
שוב אנחנו כאן עם מאמר נוסף בסדרת הזהב שלנו ליצירת אסטרטגית CRM מנצחת. הפעם, אנו שמחים לגעת בנושא שכדאי מאד שתכירו כאשר אתם ניגשים לגבש
הדינאמיקה האירגונית שלי בראי מערכת CRM
ממשיכים בסדרת המאמרים שיעזרו לכם לעשות סדר בתהליך אפיון מערכת ה CRM שלכם. אנחנו עוברים איתכם שלב-שלב דרך כל התחנות המהותיות שכדאי לתת עליהן את
הבניית ערוצי מכירה שמדברים בשפת ה CRM
אנחנו ממשיכים בסדרת מאמרי הזהב ליצירת אסטרטגית CRM מנצחת. במאמר הראשון פרטנו את השלבים בתהליך הזה ופרסנו מתווה ליצירת אסטרטגיה רוחבית כללית. במאמר השני קיבלנו
איך משיגים לידים לנדל"ן?
ידעתם שבמדינת ישראל פועלים כיום עשרות אלפי סוכני נדל"ן? נתון בהחלט לא מפתיע. נדל"ן הוא השוק הרווחי ביותר במדינה בפער גדול אל מול שווקים רבים
איך משמרים לקוח?
בעולם שעוברת בו כמות מטאורית של תוכן, מידע וגירויים בכל שנייה, קשה מאד לתפוס את תשומת הלב של בני האדם. עוד יותר קשה לגרום להם
אפיון מערכת CRM שעובדת בשבילך – שלבים טכניים
ברוכים הבאים לסדרת המאמרים שתלמד אתכם את כל העקרונות החשובים שאתם צריכים להכיר בדרך לגיבוש אסטרטגית CRM שתמנף את העשייה שלכם בזווית חדה למעלה. למי
מערכת CRM ככלי ליצירת מוטיבציה בצוות
שוב אנחנו כאן עם מאמר נוסף בסדרת הזהב שלנו ליצירת אסטרטגית CRM מנצחת. הפעם, אנו שמחים לגעת בנושא שכדאי מאד שתכירו כאשר אתם ניגשים לגבש
הדינאמיקה האירגונית שלי בראי מערכת CRM
ממשיכים בסדרת המאמרים שיעזרו לכם לעשות סדר בתהליך אפיון מערכת ה CRM שלכם. אנחנו עוברים איתכם שלב-שלב דרך כל התחנות המהותיות שכדאי לתת עליהן את
הבניית ערוצי מכירה שמדברים בשפת ה CRM
אנחנו ממשיכים בסדרת מאמרי הזהב ליצירת אסטרטגית CRM מנצחת. במאמר הראשון פרטנו את השלבים בתהליך הזה ופרסנו מתווה ליצירת אסטרטגיה רוחבית כללית. במאמר השני קיבלנו