CRM מאמרים
ספיישל ולנטיינז ב CRM: סוגי לקוחות והדרך אל הלב שלהם חלק 2
אם חשבתם שולנטיינז רלוונטי רק מול בני או בנות הזוג, טעיתם. המשפט הזה נאמר אמנם בבדיחות הדעת, אך אין הוא רחוק מן המציאות. אנחנו חיים
ספיישל ולנטיינז ב CRM: סוגי לקוחות והדרך אל הלב שלהם חלק 1
ניהול לקוחות זה לא דבר קל. בין אם אתם מנהלים ארגון גדול עם עשרות ואפילו מאות אלפי לקוחות ובין אם אתם פרילנסרים שנותנים שירות לכמה
ארבעה טיפים שיעזרו לכם להמיר לידים ללקוחות
יש דבר אחד שמשותף לכל סוגי העסקים בעולם; הייטק, לואו-טק, קטנים, גדולים, חדשניים, מסורתיים – השאיפה של כולם, בשורה התחתונה, היא לראות כמה שיותר לידים
החשיבות מאחורי ניהול מערכות יחסים במשרדי תיווך
כולם רוצים להתייעל, כולם רוצים להצליח, כולם רוצים להרוויח. אלא שרובנו נוטים לשכוח מפעם לפעם שכסף זה בסך הכל חתיכת נייר. המשאב האמיתי שיש לו
גיוס לידים ברשתות החברתיות
מי שעוקב אחר התכנים שלנו באופן קבוע יודע שיש מוטיב אחד חשוב ומעניין שאנחנו חוזרים אליו שוב ושוב. מוטיב שמשפיע על כל חזיתות חיינו ובפרט
איך בוחרים מערכת CRM?
ברוכים הבאים למאמר האחרון בסדרת הזהב שמקיפה באופן יסודי את התהליך המורכב של גיבוש אסטרטגית CRM. התחלנו את הסדרה מהקניית הנחיות שיסייעו לכם במלאכת התווית
ספיישל ולנטיינז ב CRM: סוגי לקוחות והדרך אל הלב שלהם חלק 2
אם חשבתם שולנטיינז רלוונטי רק מול בני או בנות הזוג, טעיתם. המשפט הזה נאמר אמנם בבדיחות הדעת, אך אין הוא רחוק מן המציאות. אנחנו חיים
ספיישל ולנטיינז ב CRM: סוגי לקוחות והדרך אל הלב שלהם חלק 1
ניהול לקוחות זה לא דבר קל. בין אם אתם מנהלים ארגון גדול עם עשרות ואפילו מאות אלפי לקוחות ובין אם אתם פרילנסרים שנותנים שירות לכמה
ארבעה טיפים שיעזרו לכם להמיר לידים ללקוחות
יש דבר אחד שמשותף לכל סוגי העסקים בעולם; הייטק, לואו-טק, קטנים, גדולים, חדשניים, מסורתיים – השאיפה של כולם, בשורה התחתונה, היא לראות כמה שיותר לידים
החשיבות מאחורי ניהול מערכות יחסים במשרדי תיווך
כולם רוצים להתייעל, כולם רוצים להצליח, כולם רוצים להרוויח. אלא שרובנו נוטים לשכוח מפעם לפעם שכסף זה בסך הכל חתיכת נייר. המשאב האמיתי שיש לו
גיוס לידים ברשתות החברתיות
מי שעוקב אחר התכנים שלנו באופן קבוע יודע שיש מוטיב אחד חשוב ומעניין שאנחנו חוזרים אליו שוב ושוב. מוטיב שמשפיע על כל חזיתות חיינו ובפרט
איך בוחרים מערכת CRM?
ברוכים הבאים למאמר האחרון בסדרת הזהב שמקיפה באופן יסודי את התהליך המורכב של גיבוש אסטרטגית CRM. התחלנו את הסדרה מהקניית הנחיות שיסייעו לכם במלאכת התווית