על המוצר
מערכת Dynamics 365 לניהול לידים עושה עבורכם משהו מאוד פשוט: סדר בבלגן.
כשלידים רבים מגיעים אליכם מאמצעי שיווק שונים, וכשלכל ליד יש פוטנציאל להיהפך ללקוח משלם… אתם צריכים סדר וארגון.
עם Dynamics 365 לניהול לידים, תוכלו לעקוב אחר מקורות הגעת הלידים, לבחון את סטטוס הטיפול בהם, להפיק תובנות לצמיחה ולשפר את תהליך ההמרה שלכם.
מוכן להדגמה של מערכת
Dynamics 365?
יכולות המערכת
מה מערכת CRM ניהול לידים יכולה לעשות עבורכם?
מערכת CRM ניהול לידים פותרת את אחד האתגרים הגדולים של כל עסק העוסק במכירות וניהול לידים;
היכולת לנהל את אותם לידים באופן חכם, ולטפל בהם במהירות – כל עוד "הברזל עדיין חם".
אוטומציה חזקה
בזכות יכולת האינטגרציה המעולה עם מוצרי אופיס, CRM ניהול לידים מאפשרת לכם לשלוח כל ליד אל איש הצוות הנכון לטיפול בו, וגם לסגור עבורו חלון זמן ייעודי לטיפול בו ביומן האאוטלוק. כל זה קורה באופן אוטומטי, ללא צורך בהתערבות מצדכם.
יכולת ניתוח חסרת תקדים
כמה לידים נכנסו מכל קמפיין? כמה לידים הפכו ללקוח משלם? CRM ניהול לידים דואגת לתיעוד מלא של כל ליד שנכנס, ומאפשרת לכם להפיק דוחות חכמים ותובנות משמעותיות לשיפור הטיפול בלידים בעסק.
ניהול הזדמנויות
CRM ניהול לידים מאפשרת להגדיר אם ליד הוא 'חם', 'פושר' או 'קר', באופן אוטומטי, ולפי הגדרות שניתן לקבוע מראש. מכאן, אין סוף לאפשרויות: תוכלו להגדיר התראות אוטומטיות לטיפול בהם, לבחון את מערך המכירות בעסק, ולשפר את ביצועי ההמרה שלכם.
קחו את השליטה לידיים
הגדירו לכל ליד את הסטטוס הנכון לו: נשלחה הצעת מחיר, בוצעה שיחה, נקבעה פגישה וכד', והפעילו פעולות אוטומטית לכל סטטוס - שליחת מסרון, מייל או כל פעולה אחרת הנחוצה לכם. כשהפעולות הנפוצות הופכות לאוטומטיות, אתם חוסכים זמן וכסף.
מאגר מידע ללא הגבלה
זה ממש לא משנה כמה לידים נכנסים למערכת... ב-CRM ניהול לידים אין הגבלה של כמות לידים שניתן לנהל. יכולות הסינון המתקדמות של המערכת יאפשרו לכם לאתר כל ליד שתועד בה, בקלות ובמהירות.