על המוצר
מערכת Dynamics 365 לניהול לקוחות מביאה בשורה אמיתית לעסקים: תיעוד מלא ומפורט של כל לקוח ולקוח, ויכולות ניתוח מתקדמות שמייצרות תובנות אמיתיות לניהול העסק – כך שתוכלו לבצע מהלכי שיווק מכירתיים, תוכלו להעניק שירות מהיר ואיכותי יותר ללקוחות.
וכמובן – תוכלו ללמוד מהר אילו לקוחות רווחיים יותר ואילו פחות, כדי שתוכלו לתכנן אסטרטגיה יעילה ורווחית יותר להמשך הדרך.
מוכן להדגמה של מערכת
Dynamics 365?
יכולות המערכת
מה מערכת CRM ניהול לקוחות יכולה לעשות עבורכם?
מערכת CRM ניהול לקוחות מגיעה עם כלים ותוספים עוצמתיים, שמאפשרים לכם לחסוך זמן רב על הטמעת אינטגרציה עם מערכות אחרות,
ניתוח נתונים והפקת דוחות, ביצוע פעולות שיווקיות ועוד יתרונות רבים.
תהליכים מובנים
תהליכי העבודה האופטימליים כבר מוטמעים במערכת. את העבודה הקשה כבר עשינו עבורכם, כך שכל שנותר לכם הוא ליהנות ממערכת חזקה וחכמה שלוקחת מכם את "כאב הראש" שבניהול לקוחות, וגם חוסכת לכם זמן וכסף.
ניהול לידים
חברו את מקורות הלידים שלכם למערכת CRM ניהול לקוחות וראו כיצד היא מקטלגת אותם לפי פרמטרים: ליד חם/קר, מקור ההגעה, סוג הפרויקט ופרמטרים רבים נוספים. לאחר החיבור למערכת וקטלוג הלידים תהיה לכם היכולת לראות תמונה מסודרת וברורה שתאפשר לכם להחליט ולבצע מהלכים שיווקיים לקידום מכירות העסק.
שליחת דיוור
שלחו דיוור ללקוחות הקיימים או ללקוחות הפוטנציאליים שלכם בקלות. בין אם מדובר בשליחת הצעת מכירה ללקוחות מתעניינים שהגיעו באמצעות קמפיין פייסבוק, או שליחת "מזל טוב" ביום ההולדת של לקוח קיים, ואפילו שליחת הודעת התעניינות לכל הלקוחות שאינם פעילים - המערכת תאפשר לכם לעשות את כל אלו (ועוד רבים נוספים!) בקלות ובמהירות.
ניהול קשרי לקוחות
איך לשמר את הלקוחות שלכם לאורך זמן? פתרון של בעיות ותקלות על-ידי שירות מהיר ואיכותי זו דרך מצוינת, אך גם שמירה על קשר רציף במהלך השוטף גורמת ללקוחות לדעת "שיש מישהו לסמוך עליו שם". זה בדיוק מה ש-CRM ניהול לקוחות מאפשרת לכם - תיעוד התקשרויות עם הלקוחות, הגדרת התראות, שליחות מתוזמנות, הגדרת חוקים אוטומטיים, וכמובן - יכולת ניתוח מתקדמת שמגישה לכם את הממצאים על מגש כסף.
שליטה זה שם המשחק
בשוק התחרותי בו אנו חיים, הכרחי לדעת מה קורה בעסק בכל רגע נתון. ראיית התהליכים, הכרת הנתונים והמקום בו העסק נמצא - זו שליטה בזמן אמת, וזו השליטה שתסייע לכם לחזק את זהות המותג מול הלקוחות הפוטנציאליים שלכם, תאפשר לכם לתת יחס אישי ומשופר, ובסופו של דבר תוביל ללקוחות שבעי רצון יותר, לקוחות שנאמנים למותג.