על המוצר
מערכת CRM ניהול שירות לקוחות מביאה את הדור הבא של חוויית השירות ללקוחות העסק שלכם, ומאפשרת לכם להתנהל באופן מסודר ומאורגן יותר, להגביר את רמת שביעות הרצון של הלקוחות ולהגדיל את רווחי העסק.
מוכן להדגמה של מערכת
Dynamics 365?
יכולות המערכת
מה CRM ניהול שירות לקוחות עושה עבורכם?
מערכת CRM ניהול שירות לקוחות עוזרת לכם לשפר משמעותית את רמת השירות שאתם נותנים ללקוחות,
ומעניקה לכם כלים עוצמתיים לשימור לקוחות קיימים.
שיפור זמני תגובה
חברו את כל ערוצי הפנייה השונים למערכת, וצפו כיצד היא מארגנת אותם ביעילות ולפי סדר דחיפות. אתם שולטים בהגדרות, אתם מחליטים כיצד לאפיין פנייה דחופה, ומי יקבל התראה אוטומטית לטיפול בה.
שמים סוף לפספוסים
תופעה שגורמת לעסקים להפסיד לקוחות פוטנציאליים היא פניות שנופלות "בין הכיסאות". בעזרת יכולות הארגון של CRM ניהול שירות לקוחות תוכלו לשים סוף לתופעה, ולמקסם את שורת הרווח של העסק.
מייעלים גם את צוות העובדים
כשכל נתוני הלקוחות נמצאים במקום אחד, לצוות העובדים מתאפשרת גישה מהירה לכרטיסי הלקוחות, היסטוריית הפניות הקודמות וכל הפרטים האישיים והעסקיים. מאגר מידע שפשוט הופך את השוטף לפשוט.
ניצול הזדמנויות
חבילת השירות שהענקתם ללקוח עומדת להגיעה לסיומה? בלחיצת כפתור תוכלו לשלוח אליהם הודעה ובה הצעה לחידוש החבילה. אם אתם מעדיפים להתקשר ללקוח, המערכת תייצא עבורכם דוח מהיר ובו כל המידע שנדרש לכם.
הגברת מקצועיות
CRM ניהול שירות לקוחות מאפשרת לשמור תסריטי שיחה מובנים, כללי טיפול והתנהלות מול לקוחות מפילוחים שונים - כך שכל נציג שירות יידע כיצד לפעול במהירות מול לקוח שמצפה למענה.
שיפור לאורך כל הדרך
בעזרת המערכת תוכלו להפיק דוחות מידע על מהירות ואיכות הביצוע של נציגי השירות. מידע זה יאפשר לכם לזהות בקלות נקודות תורפה בתהליך, ולשפר את ההתנהלות כדי להעניק שירות טוב יותר.